Taliansko 2016

júla 18, 2016

Taliansko. Tešila som sa na neho takmer dva mesiace. Mesiac do odchodu sme s mojou bestie odratávali dni. Vymýšľali sme, čo budeme robiť, kam chodiť, čo si zoberieme, čo si oblečieme, aké fotky si spravíme. Týždeň pred som stresovala, lebo som nemala ešte kúpenú polovicu vecí, ktoré som chcela vrátane nového kufra, keďže môj starý je už celý obúchaný. No veď nepôjdem ako sedlák. Deň pred som sa celé poobedie balila a predstavovala si, ako sa o 24 hodín budem vyvalovať na pláži. Večer pred odchodom som prišla k mojej bestie aj s batožinou , keďže sme odchádzali v sobotu o jednej ráno. Ešte v ten večer sme išli na posledný domáci ľadový čaj do mesta, lebo sme predsa aktívni dovolenkári a my nepotrebujeme spať pred cestou. Ako som už napísala , vyrážali sme o jednej ráno. Väčšinu cesty sme sa snažili spať,  ale veľmi to nešlo, keďže sme išli autom a Peter (on nás viezol) išiel ako veter. Keď sme prechádzali cez Alpy, spánok nás už dávno prešiel, tak sme len s vyvalenými očami pozerali z okna. Keď sme prešli cez hranice do Talianska, ubehla už len nejaká hodinka cesty, kým sme sa dostali do nášho cieľa. Lignano.
Nebudem sa tu pred Vami hrať na niekoho, kým nie som. Bola to moja druhá dovolenka v živote (ak ste čítali predchádzajúce články, tak to už viete).Na prvej som bola, keď som mala 7 a bola som v Španielsku. Aj preto som sa do Talianska neuveriteľne tešila a všetko som si tam užívala. More, ktoré som videla raz v živote. Palmy, piesok, mušle v piesku, krásne okolie.
Nebudem tu presne rozpisovať, čo sme ktorý deň robili, aj tak sme väčšinu času strávili na pláži alebo v mori, či prechádzkami po okolí. Boli sme na diskotéke na pláži a jednoducho si užívali dovolenku.  Ubehla až bolestivo rýchlo a teraz mám pocit, akoby to bol iba sen, z ktorého som sa práve prebudila. Cestou naspäť sme si aj poplakali, pretože niektoré zážitky naozaj ostanú v našich srdiečkach navždy a boli by sme najradšej, keby nikdy neskončili.
Nechcem tu už viacej písať. Užite si fotky, ku niektorým Vám pridám aj nejaký popisok a hádam z nich načerpáte takú skvelú energiu, akú som mala ja každý deň, keď som sa na to všetko pozerala.  Nezabudnite mi dole do komentárov napísať, kde ste boli  na dovolenke tento rok,  prípadne kam sa chystáte, rada si to prečítam.
Zatiaľ pa! ♥

No uznajte, nie je to kvetinárstvo proste nádherné #uchilkanakvetiny. :D

Agentúra, cez ktorú sme si zariaďovali hotel a vlastne aj celú dovolenku.

Takýto nádherný výhľad na more sme mali z balkóna našej izby. <3 Skrátka nie je nič úžasnejšie, ako sa ráno (okej, tak pred obedom:D) zobudiť, vyjsť n terasu a vidieť more!!

Náš hotelový bazén, v ktorom sme však boli len prvé poobedie, keďže v ňom bola veľmi ľaodvá voda, slnko tam svietilo len doobeda a na obed, keďže poobede robil hotel tieň a aj tak sme boli väčšinu času na pláži.

Ja som si proste zamilovala tento kruháč, tie palmy sú tam tak nádherné!!<33

Palmy, palmy, všade palmyy!<33

Nákupná pasáž, kde sme boli popozerať rôzne butiky, ktoré však boli po väčšine veľmi drahé a kde sme pokúpili nejaké suveníry domov.

Naj-naj-najlepšia zmrzlina, ktorú ste si mohli namiešať úplne sami! Na výber boli rôzne príchute, posýpky, polevy a ovocie, ach to ovocie.<33 Pri pokladni som dostala keksík zdarma:D

Make love, not war<333

Naj-naj bestie<33 (a slnko v očiach:D)

Posledné dva dni bolo more veľmi rozbúrené a ľudia sa chodili kúpať už len na vlastné riziko a aj to iba na začiatok.

Nádherná dúha<33

A zase tá zmrzlina, tento krát sme si tam toho namiešali o dooosť viacej.

Večer pred búrkou bola najkrajšia obloha.

Zopár fotiek na pláži.:D

Zase tá obloha!<33

FACEBOOK  |  INSTAGRAM  |  ASK  |  TUMBLR

You Might Also Like

26 komentárov

1. skvelý článok :) je milé, ako si napísala, že sa nebudeš na nič hrať :) ja som bola pred 4 rokmi na svojej úplne prvej dovolenke, takže je to úplne normálne :) nič na tom nie je :) a boli sme tiež v Taliansku :)

OdpovedaťOdstrániť
  2. Dovolenka s najlepšou kamarátkou musí byť skvelá, tiež raz na takú pôjdem. :) Oh, a ja som bola prvýkrát pri mori len minulý rok, neboj nič.
    SweetSunshine

3. Krááásne fotky, vidno že sa ti páčilo, najviac zážitkov je práve na takýchto dovolenkách :)

4. Úžasné fotky! Do Talianska by som chcela veľmi ísť ♥♥
    Girl with pink nails

5. Taliansko je proste kúzelné, aj keď som tam bola len raz, ešte ho vbudúcnosti určite plánujem navštívit, mám vysnívaný Rím :)

6. Anonymný19/7/16 07:54

Moc pěkné fotky!
    Já byla v Italii jenom na lyžovačku, ale i tak je to fajn. Nikdy mě nijak Italie nelákala, ale poslední dobou se mi hrozně zalíbila :) hlavně Toskánsko. Nejsem moc "plážový" typ, jako určitě se ráda pofláknu u moře, trošku opalovačka, ale pak zas musim někam vyrazit :D
    Letos se chystám do Amsterdamu na víkend, plánuji Irsko a Thajsko (ale to až řeknu doma, tak mě zabijou)..

OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky, určite si si to tam veľmi užila! :)

Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu! :)
    Hello, my name is Ev

8. Wow :O Super článok a krásne fotky <33
    Fashion Lovers

9. Krásne fotky. Teraz mám veľkú chuť ísť niekam na dovolenku <3

OdpovedaťOdstrániť
  10. tie zmrzliny vyzerajú parádne, pre nič za nič sa nehovorí, že na gelato sú majstrami :)
    Drew's Beauty

11. Anonymný19/7/16 15:33

taliansko je skvele poriadne si tam oddychni
    a som sa zasmiala ja sa zasadne balim tak 2 hodiny pred odchodom a ak mi chybaju veci tak co uz :)
    galantosfun

OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne fotky, v Taliansku som už bola, a je tam fakt krásne. ;)

Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž:

OdpovedaťOdstrániť
  13. ja Taliansko zbožňujem :) bola som tam niekoľkokrát a šla by som tam hocikedy .. veľmi pekné fotky :)

14. Ty fotky z pláže jsou skvělý!

15. Podle fotek to vypadá báječně!
    Pěkné jednoduché outfity :)

dencaurbankova.blogspot.cz

OdpovedaťOdstrániť
  16. Keď som začala čítať článok a písala si to tým spôsobom, že si sa mesiace pred tým tešila a podobne, že napíšeš niečo v tom zmysle, ako hrozne bolo. Avšak som rada, že si si dovolenku užila a budeš mať na ňu spomienky ešte dlho.:) Taliansko je nádherná krajina, takže verím, že to bola dovolenka snov♥
    Lily Of the Valley

17. Krásne fotky! Úplne si ma navnadila teraz ísť hľadať nejaké last minute pobyty :DD
    Caroline ~ Giveaway

OdpovedaťOdstrániť
  18. Máš naprosto úžasné fotky ♥ Moc děkuji za komentář a navštívení mého blogu! :) Jsem ráda, že tě fakty bavily!
    Pauline's Tiny World

19. What a beautiful photo! Wonderful stay!
    Would you like to follow each other? Please let me know
    www.recklessdiary.ru

20. Krásné fotky.:) jde z nich cítit ta letní energie <3
    Jinak já se nikam zatím nechystám, možná s babičkou až v září Chorvatsko.

Somethingbykate

OdpovedaťOdstrániť
  21. Jeej az tak trochu zavidim, verim ze si si to tam poriadne uzila. Taliansko je moja srdcova krajina a mohla by som tam jazdit kazdy rok. No toto leto sa na ziadnu podobnu dovolenku nedostaneme. Ale chystame sa aspon na tyzden na turistiku do Krkonos tak aspon trochu vypadneme :)

NITA

22. máš krásné fotky a já musím bohužel říct, že čím více italů poznávám, tím méně mám Itálii rád :/ nějak si nedokážu zvyknout na jejich přístup k čemukoliv...když jde o dovolenou tak rpoč ne, ale v jiných ohledech....

Check my blog! :-)

OdpovedaťOdstrániť
  23. krása, hneď by som sa vybrala :)

24. Jo, když je člověk někde, kde je krásně utíká to všechno dvakrát rychleji než normálně.. Hezký fotky :)

25. ďakujem krásne všetkým!:)

OdpovedaťOdstrániť
  26. V Itálii jsem také letos byla, je tam moc krásně :) Sice válendo u moře moc nemusím, takže jsem byla nejvíce nadšená z Pisy a Sieny a dalších krásných měst, rozhodně je to ale fakt nádherná země, obzvlášť Toskánsko.

Článok, ktorý odporúčam

UMELÉ RIASY | moje tipy a triky

Keby sa ma niekto cca pred rokom spýtal či si viem nalepiť umelé riasy, iba by som smutne pokrútila hlavou a spomenula si na všetky svoj...

Obľúbené za posledný týždeň

183 days acqua colonia adventný kalendár africa organics aknelot alverde annabelle minerals anthyllis ardell artdeco astor atelier cologne aussie avant avene avon balance me balea batiste beauty blender beauty box bell bellápierre benefit betty barclay bh cosmetics bio ruža bioderma blauer blendea bonprix bourjois bronx colors brush works bubble t by terry carolina herrera catrice cerave clinique coach collistar colorista cremorlab dermacol Diego dalla parma dior dm douglas dove ebelin ecooking ecotools eisenberg Elemis elf elnino eos espa essence essens estee lauder eta fann parfumerie fenty beauty foreo freedom gabriella salvete garnier glamot glov gosh hairburst hairways. travel essentials havlíkova prířodní apotéka hawaiian tropics holika holika human+kind i love ... jecca blac jimmy choo karl lagerfeld kiehls krasne vone krasotika kylie cosmetics loccitane look fantastic lord & berry loreal lush luxfactor luxie mac mádara makeup revolution manna marc jacobs maria nila marie clarie mark scrub mary kay maybelline medik8 miss sporty mixa mizon mobake moň mylo nails inc. naobay naturally thinking naturschon navia nivea notino nuskin nuxe nyx olaplex oriflame paco rabanne pandora pantene philip kingsley pixi polaar police pre muža pupa purito real techniques remington renovality revlon revolution skincare revuele rexona rimmel rituals rowenta s Oliver sally hansen sephora schwarzkopf signal skin food sleek smashbox soliver st. tropez st.moriz starskin tangle angel the balm the body shop the ordinary this works tigi tom tailor toni&guy too faced tous trend it up ubox urban decay victoria's secret vichy weleda wella yamuna ysl yves rocher yves saint laurent ziaja zoe ayla